مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

  • ۰
  • ۰

با گیفت کارت ps4 می توانید از حساب شبکه پلی استیشن خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و از این طریق به آرشیو بازی های قابل دانلود، داده های بازی، فیلم ها و سریال های تلویزیونی دسترسی داشته باشید. پس از خرید یکی از موارد فوق، این محصول بر روی پلی استیشن، PS Vita و PSP شما در دسترس خواهد بود. پس برای اولین خرید خود آماده شوید و کار با بهترین بازی ها را تجربه کنید.

تمام گیفت کارت را می توان بر روی PS3، PS4 و PS5 استفاده کرد. گیفت کارت پلی استیشن خریداری شده حاوی کد PSN پلی استیشن است که مختص اشتراک حساب SONY شما است که پس از تکمیل خرید به شما داده می شود. اکنون می توانید حساب پلی استیشن خود را با مبلغ اعتبار خریداری شده پرداخت کنید.

با توجه به اینکه کارت های پلی استیشن تاریخ انقضا ندارند، انتخاب خوبی برای دوستان هستند.

کار با پلی استیشن آسان است، می توانید اشتراک 1 ماهه، 3 ماهه یا 1 ساله بخرید. وقتی رزرو شما کامل شد، همه بازی‌های دانلود شده از شما حذف خواهند شد. با این حال، وقتی دوباره رزرو می کنید، می توانید از تمام بازی هایی که قبلا انجام داده اید لذت ببرید.

از جمله برنامه ها و محصولات مورد استفاده پس از خرید پلی استیشن گیفت کارت (پلی استیشن گیگت کارت) می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

خرید بازی های پلی استیشن
خرید تم های آنلاین
از تخفیف های درون بازی استفاده کنید
خرید موسیقی از شرکت بزرگ سونی
بازی های پلی استیشن قبل از راه اندازی
گیفت کارت Plus را برای بازی آنلاین بخرید

می توانید موجودی گیفت کارت و اعتبار کارت PSN خود را در حساب کاربری شبکه پلی استیشن خود واریز کنید.پول موجود در این کیف پول را می توان برای خرید محصولات و خدمات مختلف مانند فیلم ها و برنامه های تلویزیونی، بازی های شخصی و موارد اضافی، بازی های کلاسیک PS one و سیستم های بازی قابل حمل بر روی PSP استفاده کرد. PlayStation 3.

هنگام خرید به کشور حساب خود توجه کنید زیرا در صورت اشتباه خرید امکان بازخرید کد موجود در حساب شما وجود ندارد.
 

 

شما همراهان گرامی میتوانید برا خرید این گیفت کارت به آدرس خود پیمنت 22 مراجعه کنید.

  • ۰۱/۰۴/۱۱
  • هانا جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی