مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

۱۰ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پس از گسترش شبکه PSN در سال 2010، سونی قابلیت جدیدی به نام Playstation Plus را به منظور انجام بازی های آنلاین معرفی کرد. امروزه دنیای بازی های آنلاین طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. به همین دلیل است که شبکه PSN روز به روز در حال گسترش است و هر روز بر تعداد بازی های آنلاین و گیمرها افزوده می شود. سونی در سال 2010 قابلیت جدیدی به نام پلی استیشن پلاس را معرفی کرد که کاربران خود را بسیار تحت تاثیر قرار داد.

با گیفت کارت ps4 می توانید اکانت شبکه پلی استیشن خود را شارژ کنید و از این طریق به آرشیو بازی های قابل دانلود، دیتای بازی ها، فیلم ها و سریال های تلویزیونی دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال، شما می خواهید فیفا را به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید، برای این کار به یک اکانت پلی استیشن پلاس نیاز دارید. مطمئن شوید که حساب شما به آدرس هر کشوری ثبت شده است، باید گیفت کارت مربوط به همان کشور را خریداری کنید. حساب های عضویت در این سرویس به دو صورت دیجیتالی و کارت های رمزگذاری شده در سه مدل 1 ماهه، 3 ماهه و یک ساله موجود می باشد.

مزایای پلی استیشن پلاس:

1) تعداد زیادی بازی رایگان هر ماه

2) امکان دسترسی به بازی چند نفره در PS4

3) تا 75 درصد تخفیف برای خریدهای فروشگاه پلی استیشن

4) تا 3 گیگابایت فضا برای ذخیره بازی خود به صورت آنلاین

5) یک حساب برای PS4 و PSP Vita

تمام گیفت کارت را می توان بر روی PS3، PS4 و PS5 استفاده کرد. گیفت کارت پلی استیشن خریداری شده حاوی کد PSN پلی استیشن است که به حساب SONY شما شارژ می شود.

تمامی محصولات سونی بر اساس مناطق خاصی تولید می شوند. این مناطق طبق قوانین حاکم بر هر کشور خدمات ویژه ای را در اختیار کاربران قرار می دهند.در بحث کنسول ها باید بگوییم که ریجن ها هیچ گونه تغییر سخت افزاری در زمینه عملکرد دستگاه اعمال نمی کنند و تنها تفاوت کنسول ها با مناطق مختلف مربوط به آداپتورها و موارد دیگر است.

 

شما می توانید این گیفت کارت و دیگر گیفت کارت ها را از سایت پیمنت 22 خریداری نمایید برای اینکار کلیک کنید.

  • هانا جعفری
  • ۰
  • ۰

به زبان ساده‌تر، می‌توانیم یک EACashCard با نام گیفت کارت اوریجین که توسط شرکت اوریجین صادر می‌شود قرار دهیم. کاربران می توانند با خرید یک کارت گیفت کارت اوریجین یا اوریجین از وب سایت Gamecode، کیف پول EA خود را بازیابی کنند. شاید با اصطلاح کیف پول EA آشنا نباشید، باید بگوییم که EA یک حساب کاربری بازیکن در صنعت بازی الکترونیک آرتز محسوب می شود.

در ابتدا فروش اولیه اوریجین فقط برای بازی های EA بود و سپس با گسترش، سایر شرکت های بازی سازی علاوه بر فروش محصولاتی مانند Steam Wallet و UPlay را در این فروشگاه عرضه کردند.

برای خرید بازی‌های آنلاین اوریجین و بازگشت کیف پول EA از کارت‌های گیفت کارت یا EA Cash Cardهای اوریجین استفاده می‌شود. می توانید از این هزینه ها برای خرید محصولات در فروشگاه های اوریجین و Pogo استفاده کنید. شما می توانید با این گیفت کارت بازی های مورد نیاز خود را بدون نیاز به وارد کردن کارت اعتباری و مشکل خاصی خریداری کنید. گیفت کارت اوریجین را می توان در استرالیا، بلژیک، برزیل، کانادا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، نیوزیلند، نروژ، لهستان، روسیه، اسپانیا، سوئد، بریتانیا و ایالات متحده استفاده کرد. قابل توجه باشد اما برو. به کشور حساب خود بروید و برنامه تبدیل IP را به کشور مورد نظر خود هدایت کنید و گیفت کارت اوریجین را خریداری کنید.

با استفاده از کارت اعتباری اوریجین که یکی از محصولات الکترونیک آرتز می باشد، می توانید بازی های کامپیوتری کامپیوتر و موبایل را خریداری و دانلود کنید و در نهایت بازی های خریداری شده را دانلود و بر روی دستگاه نصب کنید.کاربر به صورت Push و Silent با Origin Client. . بازی های قبلی Fifa World عبارتند از FiFA World، BattleFront، Sims، Mass Effect و غیره.این گیفت کارت قدیمی است و تا زمانی که گیفت کارت EA شما معتبر است می توانید از آن استفاده کنید.
پس از فعال کردن آن، می توانید از آن برای خرید بازی ها و سایر موارد استفاده کنید تا زمانی که این گیفت کارت هنوز معتبر است.
نکته مهم دیگر این است که اگر قصد خرید مستقیم از پلتفرم اوریجین را دارید، باید از PayPal یا MasterCard استفاده کنید.

گیفت کارت اوریجین نوع دیگری از گیفت کارت فیزیکی است که برای بازیابی حساب اوریجین استفاده می شود. این کارت معمولاً در انواع 20 دلاری، 60 دلاری، 10 پوندی و 25 پوندی موجود است و تا زمانی که اعتبار روی کارت باقی مانده باشد، قابل استفاده است.
 

 

شما می توانید به مراجعه به آدرس خود سایت پیمنت 22 برای خرید گیفت کارت اوریجین اقدام کنید.

  • هانا جعفری
  • ۰
  • ۰

بازی های آنلاین و ناشران وب ارتباط زیادی با ریکستی دارند و به همین دلیل است که درصد بیشتری از کاربران را جذب کرده و درآمد زیادی بین خود به دست آورده اند.

ریکستی یک شرکت تابعه از بزرگترین شرکت پردازش پرداخت آسیا، MOL است که سالانه بیش از 60 میلیون دلار معامله می کند. Rixty با ارائه روشی امن و آسان برای پرداخت آنلاین کاربران، به ناشران کمک می کند تا فروش خود را افزایش دهند، مدل های کسب و کار جدید ارائه دهند و مشتریان جدید را جذب کنند.

محل شرکت Maul در دفاتر مالزی در سراسر آسیا و اقیانوسیه است. در واقع ریکستی یک سیستم پرداخت است که به کاربران داخلی و بین المللی در سراسر جهان امکان خرید سکه یا اعتبار در بازی های آنلاین و دنیای مجازی را می دهد. مشتریان می توانند پول خود را بدون کارت اعتباری و بدون ارائه اطلاعات شخصی به ریکستی تبدیل کرده و پول خود را به 140000 فروشگاه در ایالات متحده و برزیل تبدیل کنند.

گیفت کارت ریکستی بیشتر در بازی های محبوبی مانند CrossFire، ArcheAge و Aeria Games تا World Of Tanks - Warframe - Roblox - Rift یا Talisman Gmae این شرکت استفاده می شود.

با خرید گیفت کارت ریکستی می توانید از بیش از 600000 فروشگاه محبوب در سراسر جهان خرید کنید، حساب خود را راه اندازی کنید و اعتباری را به حساب خود اضافه کنید، بدون اینکه اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و فاش کنید و نیازی به کارت اعتباری نداشته باشید. با گیفت کارت ریکستی (Master Card، Visa Card، Virtual Visa Card) پرداخت های ایمن انجام دهید، به عبارت دیگر می توانید با تبدیل پول خود به کارت هدیه Rickesti با بدهی مورد علاقه خود در فروشگاه های معروف در سراسر جهان خرید کنید.پرداخت با این گیفت کارت بسیار آسان است و نیازی به ثبت نام شخصی یا افتتاح حساب بین المللی ندارد. به همین دلیل ایمنی استفاده از آن بسیار بالاست و در اعمال جریمه برای خریدهای اینترنتی تردیدی وجود ندارد. اگر خرید خود را با گیفت کارت ریکستی انجام دهید، نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید. بنابراین می توانید همان را با کل اعتبار گیفت کارت خریداری کنید.

گیفت کارتA ریکستی با اعتبارهای مختلف برای راحتی کاربر و خرید با توجه به نیاز و بودجه خود فروخته می شود. این اعتبارها از 5 دلار شروع می شود و می توانید با 10 دلار، 20 دلار، 25 دلار، 50 دلار و 100 دلار خریداری کنید. .

 

اگر قصد خرید گیفت کارت ریکستی را دارید به سایت پیمنت 22 مراجعه کرده یا کلیک کنید.

  • هانا جعفری
  • ۰
  • ۰

GameStop یکی از شرکت های ارائه دهنده بازی های کامپیوتری است. این در حالی است که این شرکت در آمریکا وجود دارد و شعبه اصلی آن در شهر تگزاس است. اگرچه در همه جای دنیا وجود دارد و خدمات خود را به مردم دنیا ارائه می دهد.

از زمان انتشار، این شرکت بیش از 6500 فروشگاه خرده فروشی دارد که همگی در مناطقی مانند استرالیا، دانمارک، آمریکا، کانادا، نروژ، اتریش، فنلاند، فرانسه، ایرلند، سوئد، اسپانیا و غیره قرار دارند. در حالی که این شرکت در سال 2009 تاسیس شد. Gamestop یک شرکت آمریکایی است که بازی های رایانه ای و نرم افزارهای سرگرمی را به صورت خرده فروشی ارائه می دهد. برندهای جهانی این شرکت عبارتند از Micromania، EB Games، GameStop، مجله Game Informer و ThinkGeek.


 مزیت اصلی این فروشگاه این است که گیمرها می توانند بازی های آنلاین خود را با نقد یا اعتبار خریداری کنند. علاوه بر این، GameStop بهترین کنسول های بازی و حتی لوازم جانبی لازم را به طرفداران خود ارائه می دهد. به عنوان یک گیمر، می توانید هر آنچه را که نیاز دارید از GameStop دریافت کنید.

اگر گیمر هستید، می‌دانید که بیشتر پرداخت‌ها در برنامه‌های بازی یا پرداخت مستقیم یا گیفت کارت است. در ایران پرداخت مستقیم اکثر بازی ها به دلیل تحریم های آمریکا امکان پذیر نیست و پرداخت از طریق ارز ریالی امکان پذیر نیست، بنابراین تنها یک راه وجود دارد و آن گیفت کارتA است.

گیفت کارت Gamestop مانند سایر گیفت کارت مانند موجودی حساب شما کار می کند. پس از شارژ کردن حساب خود با استفاده از گیفت کارت Gamestop، می توانید از موجودی یا اعتبار حساب خود برای خرید در Gamestop استفاده کنید.اینها شامل بازی های فیزیکی و دیجیتالی، بسته های الحاقی (DLC) و سخت افزار، لوازم جانبی بازی و غیره است. پس از خرید گیفت کارت دیجیتال GameStop یک کد 19 رقمی به ایمیل شما ارسال می شود تا با وارد نمودن آن در قسمت مربوطه محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

 

شما میتوانید برای مشاهده قیمت ها و خرید این گیفت کارت به سایت پیمنت 22 مراجعه کنید یا اینجا کلیک کنید.

  • هانا جعفری
  • ۰
  • ۰

با گیفت کارت ps4 می توانید از حساب شبکه پلی استیشن خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و از این طریق به آرشیو بازی های قابل دانلود، داده های بازی، فیلم ها و سریال های تلویزیونی دسترسی داشته باشید. پس از خرید یکی از موارد فوق، این محصول بر روی پلی استیشن، PS Vita و PSP شما در دسترس خواهد بود. پس برای اولین خرید خود آماده شوید و کار با بهترین بازی ها را تجربه کنید.

تمام گیفت کارت را می توان بر روی PS3، PS4 و PS5 استفاده کرد. گیفت کارت پلی استیشن خریداری شده حاوی کد PSN پلی استیشن است که مختص اشتراک حساب SONY شما است که پس از تکمیل خرید به شما داده می شود. اکنون می توانید حساب پلی استیشن خود را با مبلغ اعتبار خریداری شده پرداخت کنید.

با توجه به اینکه کارت های پلی استیشن تاریخ انقضا ندارند، انتخاب خوبی برای دوستان هستند.

کار با پلی استیشن آسان است، می توانید اشتراک 1 ماهه، 3 ماهه یا 1 ساله بخرید. وقتی رزرو شما کامل شد، همه بازی‌های دانلود شده از شما حذف خواهند شد. با این حال، وقتی دوباره رزرو می کنید، می توانید از تمام بازی هایی که قبلا انجام داده اید لذت ببرید.

از جمله برنامه ها و محصولات مورد استفاده پس از خرید پلی استیشن گیفت کارت (پلی استیشن گیگت کارت) می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

خرید بازی های پلی استیشن
خرید تم های آنلاین
از تخفیف های درون بازی استفاده کنید
خرید موسیقی از شرکت بزرگ سونی
بازی های پلی استیشن قبل از راه اندازی
گیفت کارت Plus را برای بازی آنلاین بخرید

می توانید موجودی گیفت کارت و اعتبار کارت PSN خود را در حساب کاربری شبکه پلی استیشن خود واریز کنید.پول موجود در این کیف پول را می توان برای خرید محصولات و خدمات مختلف مانند فیلم ها و برنامه های تلویزیونی، بازی های شخصی و موارد اضافی، بازی های کلاسیک PS one و سیستم های بازی قابل حمل بر روی PSP استفاده کرد. PlayStation 3.

هنگام خرید به کشور حساب خود توجه کنید زیرا در صورت اشتباه خرید امکان بازخرید کد موجود در حساب شما وجود ندارد.
 

 

شما همراهان گرامی میتوانید برا خرید این گیفت کارت به آدرس خود پیمنت 22 مراجعه کنید.

  • هانا جعفری
  • ۰
  • ۰

 نینتندو نام یک شرکت معروف ژاپنی است که از سال 1889 در زمینه بازی های رایانه ای تا تولید کنسول های بازی فعالیت می کرد. این شرکت از سال 2003 ثابت کرده است که در تولید بازی های رایانه ای پیشرو است، زمانی که در سال 2015 وارد بازار بازی های رایانه ای شد، سعی کرد خانواده کنسول های بازی نینتندو را تولید کند و در این زمینه شهرت زیادی به دست آورد. کنسول ها عبارتند از Nintendo DS، Nintendo Wii، 3DS، Wii U و در نهایت Nintendo Switch.

محصولات و خدمات نینتندو را می توان در کنسول های 3DS، سوییچ و Wii U استفاده کرد. با خرید Nintendo گیفت کارت می توانید بدون نیاز به کارت بانکی حساب خود را ارتقا دهید و محصولات موجود در وب سایت نینتندو را خریداری کنید.

نینتندو توانسته خود را متفاوت و منحصر به فردتر از شرکت های مشابه در دنیا نشان دهد. به دلیل خلاقیت و نوآوری این شرکت، تولید و طراحی بازی بر اساس اعمال و حرکات بازیکنان و بازیکنان بود و بیشتر در دنیای تجارت نمایان شد و از آن زمان شروع به تولید و فروش بازی های نینتندو کرد. در فروشگاه نینتندو..

هنگام خرید نینتندو گیفت کارت به منطقه و کشور خود توجه کنید در غیر این صورت نمی توان از کد خریداری شده استفاده کرد. کدی که پس از خرید دریافت خواهید کرد فقط برای حساب های کاربری ایجاد شده به نام ایالات متحده اعمال می شود. این محصول فیزیکی بوده و از طریق پست و پیک برای شما ارسال خواهد شد.

 استفاده بسیار آسان و انعطاف پذیری، امکان بازی به صورت گروهی، پشتیبانی از بازی های مبتنی بر حرکت از مزایای کنسول های سازمانی است. محبوب ترین بازی های این شرکت عبارتند از: Super Mario، Legend of Zelda و Pokémon.این شرکت تقریباً 120 سال است که وجود دارد، محبوبیت زیادی در بین گیمرها به دست آورده است و باعث شده تا این شرکت به عنوان یک برند بازی های رایانه ای شناخته شود.

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید گیفت کارت نینتندو به آدرس خود سایت پیمنت 22 مراجعه فرمایید.

  • هانا جعفری
  • ۰
  • ۰

Steam یک پلتفرم نرم افزاری ویژه بر پایه سرگرمی است. ایده تولید یک شبکه STEAM بر اساس یک شبکه اجتماعی متشکل از بازیکنانی است که با این افراد بازی و سرگرمی می کنند و بازی های اورجینال را از شرکت ها خریداری می کنند.

با خرید Steam Walt می توانید اکانت استیم خود را شارژ کرده و در نتیجه به آرشیو بازی های منحصر به فرد، امکان بازی آنلاین با دوستان و سایر افراد، فضای ذخیره سازی آنلاین بازی ها و امکان آپدیت خودکار دسترسی داشته باشید. پس از خرید، دیگر مهم نیست که با کدام سیستم عامل (مک، ویندوز، لینوکس، گوشی هوشمند یا تلویزیون) کار می کنید. Steam همیشه با شما خواهد بود.

با خرید  گیفت کارت Steam می توانید بدون نیاز به کارت بانکی کیف پول استیم خود را شارژ کرده و تمامی محصولات موجود در صفحه استیم را خریداری کنید.
از آنجایی که گیفت کارت های استیم تاریخ انقضا ندارند، گزینه خوبی برای هدیه به دوستان هستند.

کیف پول استیم یا کیف پول مجازی در استیم دارای ارز بر اساس واحد پول کشور شما می باشد که زمان ساخت اکانت شما در استیم مشخص شده است. شما اساساً مبلغ ذکر شده در SteamVolt را پرداخت می کنید، اما زمانی که می خواهید از آن استفاده کنید، مقدار مشخصی کاهش می یابد و آن مقدار مالیاتی است که از حساب شما کسر می شود.

هنگام خرید SteamWalt، به کشور حساب خود توجه کنید و منطقه مناسب گیفت کارت را متناسب با آن خریداری کنید، زیرا گزینه تبدیل ارز غیرفعال است. هنگام استفاده از گیفت کارت، IP خود را به کشور حساب خود و گیفت کارت تغییر دهید.

کد استیم کیف پول همان کد گیفت کارت Steam است که به مشتری داده می شود و برای رد یا فعال کردن گیفت کارت در استیم استفاده می شود.در واقع هیچ تفاوتی بین گیفت کارت Steam و Steam Wallet Code وجود ندارد. اگر به فروشگاه گیفت کارت Steam برخورد کردید که SteamWalt را با قیمت بالا می فروشد، باید به دنبال همان گیفت کارت Steam باشید. زیرا می توانید همان سرویس SteamWalt را با قیمت کمتری مانند گیفت کارت Steam دریافت کنید.


برای مشاهده قیمت ها و خرید گیفت کارت استیم والت به آدرس سایت پیمنت 22 مراجعه فرمایید.

  • هانا جعفری
  • ۰
  • ۰

گیفت کارت ها جایگزین پول نقد در دنیای امروز شده اند تا خرید کالاهای دیجیتال را برای کاربران آسان تر کنند. تقریباً تمامی شرکت های بزرگ در صنعت بازی های ویدیویی مانند پلی استیشن، استیم، نینتندو و ایکس باکس از گیفت کارت به عنوان یکی از راه های اصلی فروش محصولات در فروشگاه مجازی خود استفاده می کنند.

گیفت کارت Xbox یکی از محصولات جانبی کنسول Xbox است که مایکروسافت آن را برای گیمرها و طرفداران ایکس باکس در بازار معرفی کرده است. هنگام خرید گیفت کارت XBOX یا Xbox Gold، بازیکنان می توانند تا سقف اعتبار خریداری شده توسط گیفت کارت از فروشگاه Xbox خرید کنند. با گیفت کارت XBOX می توانید بازی ها را در بازار Xbox خریداری کنید یا پرداخت های درون برنامه ای انجام دهید.

Xbox Recharge خریداری شده تاریخ انقضا ندارد (اعتبار برای بازخرید گیفت کارت تا زمان انقضای اعتبار کامل در حساب شما باقی می ماند) و منقضی نمی شود)

کارت هدیه Xbox به گیمر مورد علاقه شما این قدرت را می دهد که از بین بهترین بازی های Xbox و PC دانلود شده انتخاب کند. علاوه بر این، آنها می توانند نمایش ها، فیلم ها، تلویزیون ها، لوازم جانبی و سایر موارد جالب را نشانک گذاری کنند.

کل مبلغ به حساب مایکروسافت شما اضافه می شود و می توان از آن برای خرید فیلم، بازی، خریدهای درون برنامه ای و کالاهای فیزیکی استفاده کرد. می توان از آن برای خرید اشتراک Xbox استفاده کرد، اما اشتراک مایکروسافت 365 قابل استفاده نیست.

آیا می توان از کارت هدیه ایکس باکس برای خریدهای درون بازی استفاده کرد؟ فورتنایت یا فیفا؟ بله، می‌توانید ایکس‌باکس خود را شارژ کنید و سپس از آن برای خریدهای درون‌بازی مانند FIFA Points و Fortnite V-Bucks استفاده کنید.Gameflip امن ترین راه برای فروش کارت هدیه Xbox Live به صورت نقدی است. Gameflip ساده ترین راه برای فروش کارت های هدیه ناخواسته Xbox Live به صورت نقدی است. می توانید هر کارت هدیه استفاده نشده، از پیش پرداخت شده و غیرقابل بارگیری مجدد را در Gameflip بفروشید. کارت های هدیه محبوب در Gameflip عبارتند از Steam، PSN، Xbox Live، Amazon، iTunes و Google Play.

با این گیفت کارت در فروشگاه مایکروسافت، می‌توانید بازی‌ها و برنامه‌های افزودنی بخرید، برنامه‌ها را نصب کنید، موسیقی پخش کنید، و فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را از کنسول Xbox خود اجاره یا کرایه کنید. برای یافتن محتوای دیجیتال Xbox: دکمه Xbox تا را فشار دهید تا راهنما باز شود، سپس فروشگاه را انتخاب کنید. 


اگر می خواهید درباره گیفت کارت ایکس باکس و نحوه خرید آن اطلاعات بیشتری کسب نمایید به سایت پیمنت 22 مراجعه کرده یا کلیک کنید.

  • هانا جعفری
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • هانا جعفری
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • هانا جعفری