مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

  • ۰
  • ۰

به زبان ساده‌تر، می‌توانیم یک EACashCard با نام گیفت کارت اوریجین که توسط شرکت اوریجین صادر می‌شود قرار دهیم. کاربران می توانند با خرید یک کارت گیفت کارت اوریجین یا اوریجین از وب سایت Gamecode، کیف پول EA خود را بازیابی کنند. شاید با اصطلاح کیف پول EA آشنا نباشید، باید بگوییم که EA یک حساب کاربری بازیکن در صنعت بازی الکترونیک آرتز محسوب می شود.

در ابتدا فروش اولیه اوریجین فقط برای بازی های EA بود و سپس با گسترش، سایر شرکت های بازی سازی علاوه بر فروش محصولاتی مانند Steam Wallet و UPlay را در این فروشگاه عرضه کردند.

برای خرید بازی‌های آنلاین اوریجین و بازگشت کیف پول EA از کارت‌های گیفت کارت یا EA Cash Cardهای اوریجین استفاده می‌شود. می توانید از این هزینه ها برای خرید محصولات در فروشگاه های اوریجین و Pogo استفاده کنید. شما می توانید با این گیفت کارت بازی های مورد نیاز خود را بدون نیاز به وارد کردن کارت اعتباری و مشکل خاصی خریداری کنید. گیفت کارت اوریجین را می توان در استرالیا، بلژیک، برزیل، کانادا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، نیوزیلند، نروژ، لهستان، روسیه، اسپانیا، سوئد، بریتانیا و ایالات متحده استفاده کرد. قابل توجه باشد اما برو. به کشور حساب خود بروید و برنامه تبدیل IP را به کشور مورد نظر خود هدایت کنید و گیفت کارت اوریجین را خریداری کنید.

با استفاده از کارت اعتباری اوریجین که یکی از محصولات الکترونیک آرتز می باشد، می توانید بازی های کامپیوتری کامپیوتر و موبایل را خریداری و دانلود کنید و در نهایت بازی های خریداری شده را دانلود و بر روی دستگاه نصب کنید.کاربر به صورت Push و Silent با Origin Client. . بازی های قبلی Fifa World عبارتند از FiFA World، BattleFront، Sims، Mass Effect و غیره.این گیفت کارت قدیمی است و تا زمانی که گیفت کارت EA شما معتبر است می توانید از آن استفاده کنید.
پس از فعال کردن آن، می توانید از آن برای خرید بازی ها و سایر موارد استفاده کنید تا زمانی که این گیفت کارت هنوز معتبر است.
نکته مهم دیگر این است که اگر قصد خرید مستقیم از پلتفرم اوریجین را دارید، باید از PayPal یا MasterCard استفاده کنید.

گیفت کارت اوریجین نوع دیگری از گیفت کارت فیزیکی است که برای بازیابی حساب اوریجین استفاده می شود. این کارت معمولاً در انواع 20 دلاری، 60 دلاری، 10 پوندی و 25 پوندی موجود است و تا زمانی که اعتبار روی کارت باقی مانده باشد، قابل استفاده است.
 

 

شما می توانید به مراجعه به آدرس خود سایت پیمنت 22 برای خرید گیفت کارت اوریجین اقدام کنید.

  • ۰۱/۰۴/۱۴
  • هانا جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی