مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

  • ۰
  • ۰

بازی های آنلاین و ناشران وب ارتباط زیادی با ریکستی دارند و به همین دلیل است که درصد بیشتری از کاربران را جذب کرده و درآمد زیادی بین خود به دست آورده اند.

ریکستی یک شرکت تابعه از بزرگترین شرکت پردازش پرداخت آسیا، MOL است که سالانه بیش از 60 میلیون دلار معامله می کند. Rixty با ارائه روشی امن و آسان برای پرداخت آنلاین کاربران، به ناشران کمک می کند تا فروش خود را افزایش دهند، مدل های کسب و کار جدید ارائه دهند و مشتریان جدید را جذب کنند.

محل شرکت Maul در دفاتر مالزی در سراسر آسیا و اقیانوسیه است. در واقع ریکستی یک سیستم پرداخت است که به کاربران داخلی و بین المللی در سراسر جهان امکان خرید سکه یا اعتبار در بازی های آنلاین و دنیای مجازی را می دهد. مشتریان می توانند پول خود را بدون کارت اعتباری و بدون ارائه اطلاعات شخصی به ریکستی تبدیل کرده و پول خود را به 140000 فروشگاه در ایالات متحده و برزیل تبدیل کنند.

گیفت کارت ریکستی بیشتر در بازی های محبوبی مانند CrossFire، ArcheAge و Aeria Games تا World Of Tanks - Warframe - Roblox - Rift یا Talisman Gmae این شرکت استفاده می شود.

با خرید گیفت کارت ریکستی می توانید از بیش از 600000 فروشگاه محبوب در سراسر جهان خرید کنید، حساب خود را راه اندازی کنید و اعتباری را به حساب خود اضافه کنید، بدون اینکه اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و فاش کنید و نیازی به کارت اعتباری نداشته باشید. با گیفت کارت ریکستی (Master Card، Visa Card، Virtual Visa Card) پرداخت های ایمن انجام دهید، به عبارت دیگر می توانید با تبدیل پول خود به کارت هدیه Rickesti با بدهی مورد علاقه خود در فروشگاه های معروف در سراسر جهان خرید کنید.پرداخت با این گیفت کارت بسیار آسان است و نیازی به ثبت نام شخصی یا افتتاح حساب بین المللی ندارد. به همین دلیل ایمنی استفاده از آن بسیار بالاست و در اعمال جریمه برای خریدهای اینترنتی تردیدی وجود ندارد. اگر خرید خود را با گیفت کارت ریکستی انجام دهید، نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید. بنابراین می توانید همان را با کل اعتبار گیفت کارت خریداری کنید.

گیفت کارتA ریکستی با اعتبارهای مختلف برای راحتی کاربر و خرید با توجه به نیاز و بودجه خود فروخته می شود. این اعتبارها از 5 دلار شروع می شود و می توانید با 10 دلار، 20 دلار، 25 دلار، 50 دلار و 100 دلار خریداری کنید. .

 

اگر قصد خرید گیفت کارت ریکستی را دارید به سایت پیمنت 22 مراجعه کرده یا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۴/۱۴
  • هانا جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی