مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

  • ۰
  • ۰

OpenBucks یکی از شرکت های پرداخت است که می توانید برای تمام پرداخت های بین المللی خود به صورت آنلاین از آن استفاده کنید. با وجود اینکه اپن باکس با فروشگاه ها و خدمات فیزیکی و مجازی بسیاری فعالیت می کند، هیچ محدودیتی در هنگام خرید محصول مورد نیاز خود نخواهید داشت.

با خرید گیفت کارت Open Box می توانید قبوض شرکت هایی مانند Subway، CVS Pharmacy، Burger King، Dollar General، Circle K و حتی شرکت نفتی بریتانیایی Shell را پرداخت کنید. اینها مهمترین جنبه های معامله کارت هدیه Open Box هستند.

این گیفت کارت گزینه بسیار مناسبی برای پرداخت آنلاین و خرید آنلاین است. این گیفت کارت می تواند برای نسل جوانی که حساب بانکی و کارت اعتباری ندارند بسیار مناسب باشد و همچنین گیفت کارت Open Box برای افرادی که قصد خرید مطمئنی دارند می تواند مفید باشد.

یکی از مزایا و امکانات پرداخت با گیفت کارت OpenBucks، پرداخت آنلاین بدون ارائه اطلاعات شخصی در وب است. که به طور کامل از حریم خصوصی کاربر پشتیبانی می کند.

این گیفت کارت ها با اعتبارات مختلفی ارائه می شوند و شما می توانید هر گیفت کارتی را که متناسب با نیاز خود است خریداری کنید.

برخی از بازی های محبوب با پرداخت OpenBucks پشتیبانی می شوند
Vindictus (جهانی)
پرواز برای سرگرمی FLYFF (جهانی)
برنده آنلاین (جهانی)
Warframe (جهانی)
MechWarrior Online (جهانی)
پادشاهی خدای دیوانه (جهانی)
و…

از اعتبارات این گیفت کارت می توان به 10 دلار، 15 دلار، 20 دلار، 25 دلار، 50 دلار و 100 دلار اشاره کرد. این نوع اعتبار برای خرید گیفت کارت Open Box در پیمنت 22 بسیار عالی است و هرکسی با هر میزان پولی می تواند گیفت کارت داشته باشد و از آن استفاده کند.

  • ۰۱/۰۵/۱۲
  • هانا جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی