مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

  • ۰
  • ۰

بازی وار کرافت

بازی World Of Warcraft یک بازی مهیج است که توسط کمپانی Billizard Entertainment ساخته شده است که شخصیت پردازی فوق العاده و فضای جنگی سبک استراتژیک دارد.

اولین نسخه از سری بازی های WarCraft به سال 1994 برمی گردد (Orcs and Humans)، در حال حاضر نسخه 13 این بازی در سال 2016 با نام "World of Warcraft / World of Warcraft" Legion به ثبت رسیده است.

در این بازی قهرمانان برای محافظت از سرزمین خود با دشمنان خود مبارزه می کنند، از جمله ویژگی هایی که باعث افزایش محبوبیت و هیجان بازی می شود، به اضافه حالت چند نفره تک نفره وارکرفت و همچنین طراحی گرافیکی و خلاقیت، ایجاد افکت ها و صدای زیبا. بازیگری حرفه ای است

طراحی ساختاری بازی World of Warcraft برای استفاده در سیستم ویندوز است. تاکنون 4 فصل از این نوع بازی با عناوین مختلف ارائه شده است. مشمول :

اورک ها و انسان ها
موج تاریکی
پادشاهی هرج و مرج
دنیای جنگ

در مورد این بازی باید گفت که از گرافیک و صداگذاری عالی برخوردار است. گروهی از قهرمانان سعی می کنند سرزمین خود را از دست دشمنان نجات دهند. دعواهای این گروه بازی را بسیار هیجان انگیز و جذاب کرده است. همچنین دارای حالت های تک نفره و چند نفره است.

گیفت کارت World Of Warcraft یا گیفت کارت Battlenet Warcraft برای سری بازی های WarCraft استفاده می شود. کارت هدیه باید از سایت های معتبر خریداری شود. زیرا سایت های تبلیغاتی که ادعا می کنند گیفت کارت رایگان می فروشند می توانند شما را به دردسر بیاندازند. اکثر این سایت ها کارت های هدیه جعلی یا هک شده را ارائه می دهند و حساب کاربر را مسدود می کنند. بنابراین در هنگام خرید گیفت کارت حتما به اعتبار سایت فروش توجه کنید.در این بازی دو فرقه بزرگ و اصلی وجود دارد که ابتدا باید انتخاب خود را درست انجام دهید و به یکی از این گروه ها بپیوندید. از کارت های Battlenet نیز می توان در بازی World of Warcraft استفاده کرد. کارت‌های وارکرفت و اشتراک‌های زمانی به حساب شما اجازه می‌دهند تا برای مدت زمان مشخصی آنلاین بازی کند.

 

شما می توانید با مراجعه به آدرس وب سایت پیمنت 22 در مورد بازی وار کرافت و گیفت آن اطلاعات جامع تری به دست آورید.

  • ۰۱/۰۵/۰۴
  • هانا جعفری

نظرات (۳)

always i used to read smaller content which as well
clear their motive, and that is also happening
with this post which I am reading at this time.
We're a group of volunteers and opening a new scheme in our community.

Your website offered us with valuable information to work on. You've done an impressive job and our entire community will be
grateful to you.
First of all I would like to say superb blog! I had a quick
question in which I'd like to ask if you don't mind. I was curious
to know how you center yourself and clear your thoughts before
writing. I have had a hard time clearing my mind in getting my ideas out.
I do enjoy writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are generally wasted just
trying to figure out how to begin. Any ideas or hints?
Appreciate it!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی