مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

  • ۰
  • ۰

GameStop یکی از شرکت های ارائه دهنده بازی های کامپیوتری است. این در حالی است که این شرکت در آمریکا وجود دارد و شعبه اصلی آن در شهر تگزاس است. اگرچه در همه جای دنیا وجود دارد و خدمات خود را به مردم دنیا ارائه می دهد.

از زمان انتشار، این شرکت بیش از 6500 فروشگاه خرده فروشی دارد که همگی در مناطقی مانند استرالیا، دانمارک، آمریکا، کانادا، نروژ، اتریش، فنلاند، فرانسه، ایرلند، سوئد، اسپانیا و غیره قرار دارند. در حالی که این شرکت در سال 2009 تاسیس شد. Gamestop یک شرکت آمریکایی است که بازی های رایانه ای و نرم افزارهای سرگرمی را به صورت خرده فروشی ارائه می دهد. برندهای جهانی این شرکت عبارتند از Micromania، EB Games، GameStop، مجله Game Informer و ThinkGeek.


 مزیت اصلی این فروشگاه این است که گیمرها می توانند بازی های آنلاین خود را با نقد یا اعتبار خریداری کنند. علاوه بر این، GameStop بهترین کنسول های بازی و حتی لوازم جانبی لازم را به طرفداران خود ارائه می دهد. به عنوان یک گیمر، می توانید هر آنچه را که نیاز دارید از GameStop دریافت کنید.

اگر گیمر هستید، می‌دانید که بیشتر پرداخت‌ها در برنامه‌های بازی یا پرداخت مستقیم یا گیفت کارت است. در ایران پرداخت مستقیم اکثر بازی ها به دلیل تحریم های آمریکا امکان پذیر نیست و پرداخت از طریق ارز ریالی امکان پذیر نیست، بنابراین تنها یک راه وجود دارد و آن گیفت کارتA است.

گیفت کارت Gamestop مانند سایر گیفت کارت مانند موجودی حساب شما کار می کند. پس از شارژ کردن حساب خود با استفاده از گیفت کارت Gamestop، می توانید از موجودی یا اعتبار حساب خود برای خرید در Gamestop استفاده کنید.اینها شامل بازی های فیزیکی و دیجیتالی، بسته های الحاقی (DLC) و سخت افزار، لوازم جانبی بازی و غیره است. پس از خرید گیفت کارت دیجیتال GameStop یک کد 19 رقمی به ایمیل شما ارسال می شود تا با وارد نمودن آن در قسمت مربوطه محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

 

شما میتوانید برای مشاهده قیمت ها و خرید این گیفت کارت به سایت پیمنت 22 مراجعه کنید یا اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۴/۱۲
  • هانا جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی