مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

  • ۰
  • ۰

پس از گسترش شبکه PSN در سال 2010، سونی قابلیت جدیدی به نام Playstation Plus را به منظور انجام بازی های آنلاین معرفی کرد. امروزه دنیای بازی های آنلاین طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. به همین دلیل است که شبکه PSN روز به روز در حال گسترش است و هر روز بر تعداد بازی های آنلاین و گیمرها افزوده می شود. سونی در سال 2010 قابلیت جدیدی به نام پلی استیشن پلاس را معرفی کرد که کاربران خود را بسیار تحت تاثیر قرار داد.

با گیفت کارت ps4 می توانید اکانت شبکه پلی استیشن خود را شارژ کنید و از این طریق به آرشیو بازی های قابل دانلود، دیتای بازی ها، فیلم ها و سریال های تلویزیونی دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال، شما می خواهید فیفا را به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید، برای این کار به یک اکانت پلی استیشن پلاس نیاز دارید. مطمئن شوید که حساب شما به آدرس هر کشوری ثبت شده است، باید گیفت کارت مربوط به همان کشور را خریداری کنید. حساب های عضویت در این سرویس به دو صورت دیجیتالی و کارت های رمزگذاری شده در سه مدل 1 ماهه، 3 ماهه و یک ساله موجود می باشد.

مزایای پلی استیشن پلاس:

1) تعداد زیادی بازی رایگان هر ماه

2) امکان دسترسی به بازی چند نفره در PS4

3) تا 75 درصد تخفیف برای خریدهای فروشگاه پلی استیشن

4) تا 3 گیگابایت فضا برای ذخیره بازی خود به صورت آنلاین

5) یک حساب برای PS4 و PSP Vita

تمام گیفت کارت را می توان بر روی PS3، PS4 و PS5 استفاده کرد. گیفت کارت پلی استیشن خریداری شده حاوی کد PSN پلی استیشن است که به حساب SONY شما شارژ می شود.

تمامی محصولات سونی بر اساس مناطق خاصی تولید می شوند. این مناطق طبق قوانین حاکم بر هر کشور خدمات ویژه ای را در اختیار کاربران قرار می دهند.در بحث کنسول ها باید بگوییم که ریجن ها هیچ گونه تغییر سخت افزاری در زمینه عملکرد دستگاه اعمال نمی کنند و تنها تفاوت کنسول ها با مناطق مختلف مربوط به آداپتورها و موارد دیگر است.

 

شما می توانید این گیفت کارت و دیگر گیفت کارت ها را از سایت پیمنت 22 خریداری نمایید برای اینکار کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۴/۱۵
  • هانا جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی