مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

  • ۰
  • ۰

Steam یک پلتفرم نرم افزاری ویژه بر پایه سرگرمی است. ایده تولید یک شبکه STEAM بر اساس یک شبکه اجتماعی متشکل از بازیکنانی است که با این افراد بازی و سرگرمی می کنند و بازی های اورجینال را از شرکت ها خریداری می کنند.

با خرید Steam Walt می توانید اکانت استیم خود را شارژ کرده و در نتیجه به آرشیو بازی های منحصر به فرد، امکان بازی آنلاین با دوستان و سایر افراد، فضای ذخیره سازی آنلاین بازی ها و امکان آپدیت خودکار دسترسی داشته باشید. پس از خرید، دیگر مهم نیست که با کدام سیستم عامل (مک، ویندوز، لینوکس، گوشی هوشمند یا تلویزیون) کار می کنید. Steam همیشه با شما خواهد بود.

با خرید  گیفت کارت Steam می توانید بدون نیاز به کارت بانکی کیف پول استیم خود را شارژ کرده و تمامی محصولات موجود در صفحه استیم را خریداری کنید.
از آنجایی که گیفت کارت های استیم تاریخ انقضا ندارند، گزینه خوبی برای هدیه به دوستان هستند.

کیف پول استیم یا کیف پول مجازی در استیم دارای ارز بر اساس واحد پول کشور شما می باشد که زمان ساخت اکانت شما در استیم مشخص شده است. شما اساساً مبلغ ذکر شده در SteamVolt را پرداخت می کنید، اما زمانی که می خواهید از آن استفاده کنید، مقدار مشخصی کاهش می یابد و آن مقدار مالیاتی است که از حساب شما کسر می شود.

هنگام خرید SteamWalt، به کشور حساب خود توجه کنید و منطقه مناسب گیفت کارت را متناسب با آن خریداری کنید، زیرا گزینه تبدیل ارز غیرفعال است. هنگام استفاده از گیفت کارت، IP خود را به کشور حساب خود و گیفت کارت تغییر دهید.

کد استیم کیف پول همان کد گیفت کارت Steam است که به مشتری داده می شود و برای رد یا فعال کردن گیفت کارت در استیم استفاده می شود.در واقع هیچ تفاوتی بین گیفت کارت Steam و Steam Wallet Code وجود ندارد. اگر به فروشگاه گیفت کارت Steam برخورد کردید که SteamWalt را با قیمت بالا می فروشد، باید به دنبال همان گیفت کارت Steam باشید. زیرا می توانید همان سرویس SteamWalt را با قیمت کمتری مانند گیفت کارت Steam دریافت کنید.


برای مشاهده قیمت ها و خرید گیفت کارت استیم والت به آدرس سایت پیمنت 22 مراجعه فرمایید.

  • ۰۱/۰۴/۰۷
  • هانا جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی