مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

مجموعه پیمنت 22

  • ۰
  • ۰

 نینتندو نام یک شرکت معروف ژاپنی است که از سال 1889 در زمینه بازی های رایانه ای تا تولید کنسول های بازی فعالیت می کرد. این شرکت از سال 2003 ثابت کرده است که در تولید بازی های رایانه ای پیشرو است، زمانی که در سال 2015 وارد بازار بازی های رایانه ای شد، سعی کرد خانواده کنسول های بازی نینتندو را تولید کند و در این زمینه شهرت زیادی به دست آورد. کنسول ها عبارتند از Nintendo DS، Nintendo Wii، 3DS، Wii U و در نهایت Nintendo Switch.

محصولات و خدمات نینتندو را می توان در کنسول های 3DS، سوییچ و Wii U استفاده کرد. با خرید Nintendo گیفت کارت می توانید بدون نیاز به کارت بانکی حساب خود را ارتقا دهید و محصولات موجود در وب سایت نینتندو را خریداری کنید.

نینتندو توانسته خود را متفاوت و منحصر به فردتر از شرکت های مشابه در دنیا نشان دهد. به دلیل خلاقیت و نوآوری این شرکت، تولید و طراحی بازی بر اساس اعمال و حرکات بازیکنان و بازیکنان بود و بیشتر در دنیای تجارت نمایان شد و از آن زمان شروع به تولید و فروش بازی های نینتندو کرد. در فروشگاه نینتندو..

هنگام خرید نینتندو گیفت کارت به منطقه و کشور خود توجه کنید در غیر این صورت نمی توان از کد خریداری شده استفاده کرد. کدی که پس از خرید دریافت خواهید کرد فقط برای حساب های کاربری ایجاد شده به نام ایالات متحده اعمال می شود. این محصول فیزیکی بوده و از طریق پست و پیک برای شما ارسال خواهد شد.

 استفاده بسیار آسان و انعطاف پذیری، امکان بازی به صورت گروهی، پشتیبانی از بازی های مبتنی بر حرکت از مزایای کنسول های سازمانی است. محبوب ترین بازی های این شرکت عبارتند از: Super Mario، Legend of Zelda و Pokémon.این شرکت تقریباً 120 سال است که وجود دارد، محبوبیت زیادی در بین گیمرها به دست آورده است و باعث شده تا این شرکت به عنوان یک برند بازی های رایانه ای شناخته شود.

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید گیفت کارت نینتندو به آدرس خود سایت پیمنت 22 مراجعه فرمایید.

  • ۰۱/۰۴/۰۸
  • هانا جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی